goldfüsschen nuñez

Alles rund um den Grasshopper-Club Zürich
Antworten
Autor
Nachricht
el_mochitto
Beiträge: 967
Registriert: 14.07.04 @ 21:35
Kontaktdaten:

#41 Beitrag von el_mochitto »

anna hat geschrieben:i find eher d reglig Sch* das d spieler müend adidas-schue azieh, en schue sötti perfekt passe, und bi gwüsse füess passed gwüssi marke halt schlicht und eifach nid.
früener hends amis z.b. d streife weg gna und öpis anders druf gnäiet, süs müends halt zu söttige mehtode griffe :roll:
copyright-verletzig?

Benutzeravatar
Swiss83
Beiträge: 93
Registriert: 27.10.04 @ 13:11

#42 Beitrag von Swiss83 »

Die Methode mit dem wegnehmen des Markenzeichen am Schuhe wurde schon früher angewendet. Ich sehe ganz anders wo das Problem. GC hat nun mal einen Vertrag mit Adidas, dass alle Spieler nur ihre Schuhe tragen müssen an einem Spiel. Ich würde jetzt mal behaupten, dass es wohl nicht so einen grossen Aufstand gegeben hätte wenn ein anderer Spieler wie Spycher, Stepa oder sonst wer als Nunez dies getan hätte.
Ich finde aber schon auch dass Nunez sich endlich mal anpassen soll. Er kann nicht immer eine Extrawurst haben!!
Eigentlich ist das alles lächerlich, denn in der Meistersaison hat er ja bekanntlich die schönsten Freistosstore mit seinen alten Adidas Kickern geschossen :wink: :wink:
Semper Fidelis GCZ

el_mochitto
Beiträge: 967
Registriert: 14.07.04 @ 21:35
Kontaktdaten:

#43 Beitrag von el_mochitto »

Swiss83 hat geschrieben:Die Methode mit dem wegnehmen des Markenzeichen am Schuhe wurde schon früher angewendet. Ich sehe ganz anders wo das Problem. GC hat nun mal einen Vertrag mit Adidas, dass alle Spieler nur ihre Schuhe tragen müssen an einem Spiel. Ich würde jetzt mal behaupten, dass es wohl nicht so einen grossen Aufstand gegeben hätte wenn ein anderer Spieler wie Spycher, Stepa oder sonst wer als Nunez dies getan hätte.
Ich finde aber schon auch dass Nunez sich endlich mal anpassen soll. Er kann nicht immer eine Extrawurst haben!!
Eigentlich ist das alles lächerlich, denn in der Meistersaison hat er ja bekanntlich die schönsten Freistosstore mit seinen alten Adidas Kickern geschossen :wink: :wink:
aber adidas hät hald farbe-mässig nöd so vil uswahl wiä nike!!
suscht sött GC hald uf umbro umstige...günstigs und guets schuehwerk :wink: !!

Benutzeravatar
Swiss83
Beiträge: 93
Registriert: 27.10.04 @ 13:11

#44 Beitrag von Swiss83 »

Ich bin kein Fussballer und kann somit auch nicht beurteilen wie gross die Unterschiede der verschiedenen Schuhe sind. Meiner Ansicht nach sind die Unterschiede aber nicht so gross was man im Ice Hochey und Unihockey von den Stöcke nicht behaupten kann.
Semper Fidelis GCZ

el_mochitto
Beiträge: 967
Registriert: 14.07.04 @ 21:35
Kontaktdaten:

#45 Beitrag von el_mochitto »

Swiss83 hat geschrieben:Ich bin kein Fussballer und kann somit auch nicht beurteilen wie gross die Unterschiede der verschiedenen Schuhe sind. Meiner Ansicht nach sind die Unterschiede aber nicht so gross was man im Ice Hochey und Unihockey von den Stöcke nicht behaupten kann.
1. wiä chamer schueh und stöck vergliche?
2. wa willsch du üs mit dim posting gnau säge? dini meinig zum thema chunt nöd klar zum usdruck!!

i wöt dir d'sach aber glich no erlütere!! d'underschied sind eigentlich nöd riesig!! i han au schueh vo 3 markene dihei!!
dä grösst underschied isch miner meinig i dä farb und im priis zfinde :mrgreen:

anna
Beiträge: 463
Registriert: 30.06.04 @ 19:15
Wohnort: nüme dött wie früehner

#46 Beitrag von anna »

@ el mochitto
hm... irgendes problem gits doch immer, und das mitem copyright wird au vorcho. müehsam, wen jede chännti dei schueh azieh woner wött gäbtis da gar keis problem. :wink:

i find es chunnt zimli druf a was für en schueh das mer treit. nid ufd marke a sich, sondern meh ufs modell. chamer scho vorstelle das de nuñez müeh het mit adidas, de het ja glaub s 39gi, und ev. sind ihm die vo adidas z eng. nike isch allgemein zimli viel breiter.

aber min favorit isch immerna de adidas F50, de isch efach perfekt, het kei bändel und so züg im weg, und chasch drum viel eifacher gnau spiele und vorallem schüsse. :wink: (aso, isch mini meinig, klar.)

el_mochitto
Beiträge: 967
Registriert: 14.07.04 @ 21:35
Kontaktdaten:

#47 Beitrag von el_mochitto »

anna hat geschrieben:@ el mochitto
hm... irgendes problem gits doch immer, und das mitem copyright wird au vorcho. müehsam, wen jede chännti dei schueh azieh woner wött gäbtis da gar keis problem. :wink:

i find es chunnt zimli druf a was für en schueh das mer treit. nid ufd marke a sich, sondern meh ufs modell. chamer scho vorstelle das de nuñez müeh het mit adidas, de het ja glaub s 39gi, und ev. sind ihm die vo adidas z eng. nike isch allgemein zimli viel breiter.

aber min favorit isch immerna de adidas F50, de isch efach perfekt, het kei bändel und so züg im weg, und chasch drum viel eifacher gnau spiele und vorallem schüsse. :wink: (aso, isch mini meinig, klar.)
aso i find teils modell vo adidas breiter wiä modell vo nike!! halt au e subjektivi meinig!!
aber siti in england gsi bin und döte es umbro-paar kauft han, chaufi mir vermehrt umbro!! sind recht günstig und händ en guete schnitt!! puma hät au no gueti schueh!!
gang mol uf dütschland, döte häsch chli meh uswahl bi fuessballschueh als do i dä schwiz :wink:

anna
Beiträge: 463
Registriert: 30.06.04 @ 19:15
Wohnort: nüme dött wie früehner

#48 Beitrag von anna »

mit mim woni ha bini na ganz zfriede. aber i hol mer mini amis in italie oder ebä, in dütschland... wobi, dött findsch fasch immer nu die billiger usgab, aso z.b. statt f50 de f30... und denn chasch nid vergliiche. mengisch isch zwar au de billiger passender, aber glich, en verglich möchti scho ha. schliesslich spielt sgeld für mich wens um qualität gaht nid so ä rolle :wink:

Benutzeravatar
Panda
Beiträge: 294
Registriert: 10.06.04 @ 14:28

#49 Beitrag von Panda »

Und schon hat man hier wieder über 4 Seiten über adidas und nike gesprochen. Das nent man Werbung :). Die hier voll erfüllt wird

anna
Beiträge: 463
Registriert: 30.06.04 @ 19:15
Wohnort: nüme dött wie früehner

#50 Beitrag von anna »

Panda hat geschrieben:Und schon hat man hier wieder über 4 Seiten über adidas und nike gesprochen. Das nent man Werbung :). Die hier voll erfüllt wird
:lol:
debii sötts ja gar nid um d marke gah bide fuessballschueh! aber ebä, da fangt ja scho bide chliine a: sie chaufed de glich schueh we de ronaldo, de beckham, ... au wens devo blase bechömed und ihne d füess weh tüend :wink:
Zuletzt geändert von anna am 09.12.04 @ 11:27, insgesamt 1-mal geändert.

Antworten