http://www.putfile.com/media.php?n=bowyer_vs_dyer
Gruecht in britische medie meine, s Grillehirni Bowyer heig sich vo siiner Verlobte drennt und siig halt dorum schlaecht druff gsiGodfather hat geschrieben:Das nennt man dann wohl eine drastische Strafe. Weiss eigentlich jemand die Details, wieso es überhaupt zum Streit kam? Hab mich nicht informiert.
Nicht gerade ein professionelles Verhalten. Aber wenigstens hat er ein paar Tausend (Millionen) Leute, für eine kurze Zeit, unterhalten.TY hat geschrieben:Gruecht in britische medie meine, s Grillehirni Bowyer heig sich vo siiner Verlobte drennt und siig halt dorum schlaecht druff gsiGodfather hat geschrieben:Das nennt man dann wohl eine drastische Strafe. Weiss eigentlich jemand die Details, wieso es überhaupt zum Streit kam? Hab mich nicht informiert.![]()
Denn het der Dyer en halt zwei dreimool nid agschpiilt, obwohl dae in seer gueter Position gsi isch. Und nachere somme 'Nid-aaschpiile', het der Bowyer halt das gmacht, was kme als der verbale Kommunikation unfaehige Organismus macht, wenn eim oebbis nid gfallt...