Der Trainer
Re: Der Trainer
Stipic würde ich tatsächlich gerne noch einmal als Cheftrainer sehen.
Bis heute habe ich das Gefühl, ihm etwas schuldig zu sein.
Er hat unseren Gaggiverein in einer nahezu aussichtslosen Situation übernommen und wurde bereits nach wenigen Spielen wieder entlassen.
Das empfand ich damals als ungerecht.
Und irgendwie würden Stipic und Sutter doch noch gut zusammenpassen.
Er hat unseren Gaggiverein in einer nahezu aussichtslosen Situation übernommen und wurde bereits nach wenigen Spielen wieder entlassen.
www.gcz-forum.ch
Scheiblehner wäre meiner Meinung nach ein spannender Mann für GC. Hat BW Linz in 3 Jahren aus der 2. Liga in die Bundesliga geführt und dort direkt in die Meistergruppe gebracht mit kleinem Budget und klarer Spielidee. Spieler wie Seidl unter ihm richtig stark geworden. Taktisch top, ruhig, arbeitet nachhaltig.
- Ciri Sforza
Ich denke die "Schwingungen" würden passen. Aber ggf. hat es im Campus/ Letzi auch schlechte Wasseradern und/ oder energetische Störfelder, weshalb wir schon seit Jahren dahin siechen!Núñez 6:5 hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 14:32 Stipic würde ich tatsächlich gerne noch einmal als Cheftrainer sehen.
Alain Sutter: «Ich weiss ganz genau, worauf ich mich eingelassen habe»
- Fuessballer Moldovan
Müesdnech de haut chli bücke, exgüsee. S längt ebe nume no für s ungerschte Regau, sit nis d Malibu Stacy u dr LA-Larry s Büdschee zämetöpperlet hei.long_beach hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 14:02So hörit! Gärber Fridu, Wimmis, mir wei hüt e neue Trainer ga reeche, gäuit. Usefasse, sit so guet!
Der FCZ muss sich nur fragen, was für Gesindel er in seinem Anhang mitschleppt. (Tages-Anzeiger, 23.10.2021)
-
long_beach
Dir losit, dir weit doch nid eppe säge, dass mer üs hie am Regau mit m Geiger Alain, im Kouer Märcu u im Smiljanic Boris müesse bediene?!Fuessballer Moldovan hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 15:30Müesdnech de haut chli bücke, exgüsee. S längt ebe nume no für s ungerschte Regau, sit nis d Malibu Stacy u dr LA-Larry s Büdschee zämetöpperlet hei.long_beach hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 14:02
So hörit! Gärber Fridu, Wimmis, mir wei hüt e neue Trainer ga reeche, gäuit. Usefasse, sit so guet!
#gerecht
Gehts euch allen gut?long_beach hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 15:38Dir losit, dir weit doch nid eppe säge, dass mer üs hie am Regau mit m Geiger Alain, im Kouer Märcu u im Smiljanic Boris müesse bediene?!Fuessballer Moldovan hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 15:30
Müesdnech de haut chli bücke, exgüsee. S längt ebe nume no für s ungerschte Regau, sit nis d Malibu Stacy u dr LA-Larry s Büdschee zämetöpperlet hei.
- Fuessballer Moldovan
I fürchte scho, mou. Dir gäuit, nüt für unguet, aber d Ziite, wo mer hie üsi Träner mit emene Hedhönter si ga sueche, sige ändgüutig verbii, hei si gseit!long_beach hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 15:38Dir losit, dir weit doch nid eppe säge, dass mer üs hie am Regau mit m Geiger Alain, im Kouer Märcu u im Smiljanic Boris müesse bediene?!Fuessballer Moldovan hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 15:30
Müesdnech de haut chli bücke, exgüsee. S längt ebe nume no für s ungerschte Regau, sit nis d Malibu Stacy u dr LA-Larry s Büdschee zämetöpperlet hei.
Der FCZ muss sich nur fragen, was für Gesindel er in seinem Anhang mitschleppt. (Tages-Anzeiger, 23.10.2021)
- Florian1886
Giele lööts jetz auä laah si, die lüüt müeh jetzt i rueh schaffe. so e verchündigung goht aube nöd so hurti. numme nid gsprängt!
U di angere, wo sii sie?Florian1886 hat geschrieben: ↑17.06.25 @ 15:57 Giele lööts jetz auä laah si, die lüüt müeh jetzt i rueh schaffe. so e verchündigung goht aube nöd so hurti. numme nid gsprängt!
-
kummerbube
Es war also selten deeerart sommerpausig!