Ich oute mich: Der kultige Nöggi-Sieger-Song, und auch die Melodie und einige Text- und Refrain-Passagen der Hymne, gefallen mir sehr gut.
Ich wollte die Zeit bis zur offiziellen Info über die Zukunft von GC nicht auch mit verbreiten von Halbwahrheiten, Spekulationen und Wünschen hier im Forum verschwenden, und inspiriert vom aktuellen KI-Song "Hebed Sorg zur schöne Schwiiz", bat ich die KI einen GC-Song "Hebed Sorg zu öisem GC" zu erstellen. Ich habe sowas noch nie gemacht, als seid nachsichtig.
Heraus kam der Song "Mir sind GC!". Ich weiss, der Song ist nicht perfekt und der Text hinkt an einigen Stellen. Aber er könnte/soll motivieren, dass evtl. einige User sich zusammentun und eine wirklich tolle, neue Hymne erstellen. Sie muss ja nicht unbedingt die aktuelle Gefühlslage vieler User (kritisch, negativ, sarkastisch, verletzend) abbilden.
Bevor ihr jetzt mich und den Song hier im Forum völlig runtermacht, bitte beachtet, dass ich weder musikalisch noch KI-affin bin, und zu einer Zeit aufgewachsen bin mit schwarz-weiss Fernseher mit nur drei Programme (SF DRS, ARD und ZDF) und nur einem! Radiosender (Beromünster). Also lange bevor es Computer, Internet, Mobiltelefone und all das neumodische Zeugs gab.
Dafür bin ich seit über 60 Jahren GC-Fan und habe schon etliche Meisterschaften und viele weitere "glory days" feiern können.
Da der Text im Song oft nicht allzu verständlich ist, kopiere ich ihn hier noch rein:
Mir sind GC! GC Züri, die ewigi Nummer eis!
Sie händ eus verchauft, meh als einisch,
grossi Wort us fremde Länder, ganz schön peinlich.
Versproche isch vill, doch nüt isch gscheh,
nur s'unterscht Regal, das wämmer nie meh!“
Und es sind fremdi Näme cho, und wider gange,
doch keine hät eus Fans au würkli verstande.
Aber was öis treiht dur jedi Ziit,
isch öise Stolz, wo tüf im Härz no bliibt.
Dänn d'Farb isch tüfer, als es Konto,
de Stolz meh wärt, als jedes Gäld.
Und wenn d'Stürm über Züri ziehnd,
hebemer zäme, für eusi Wält.
Mir sind no da, mit blau-wiss im Bluet, und em Hardturm im Härz.
Mir sind no da, au nach all dene Jahre, voll Chummer und Schmerz.
Sie chönd cho, und sie chönd gah, doch GC wird immer bestah.
Und jede, wo i de Kurve staht, weiss genau, um was es gaht.
Drümal am Rand vom Abgrund gstande,
drümal i de Barrage ums Überlebe kämpft.
Doch jedes Mal wider ufgstande,
wil öis kei Niederlag je dämpft.
Mir sind nöd stolz uf jedi Säson,
doch stolz uf jede, wo no da isch.
Will Liebi zeigt sich nöd bim günne,
sondern wenn de Wäg am schwerschte isch.
Und jede Ton us dr Kurve use,
isch meeh als nur es Lied im Wind.
Mir sind da, will mir öis kenned,
und will mir GC Züri sind.
Mir sind no da, mit blau-wiss im Bluet, und em Hardturm im Härz.
Mir sind no da, au nach all dene Jahre, voll Chummer und Schmerz.
Sie chönd cho, und sie chönd gah, doch GC wird immer bestah.
Und jede, wo i de Kurve staht, weiss genau, um was es gaht.
Sibenezwänzg Maal hämmer d'Schwiiz regiert,
kein andre Club hät so vill Titel kassiert.
Zwei Sterne uf em Liibli isch de Lohn,
zügt vo oisre Gschicht und Tradition.
Doch z'lang hämmer müese liide,
will anderi vor öis sind voruus.
Und jede vo öis spürt im Härz,
das Kapitel isch no lang nöd uus.
Mir wänd nöd nume a frühener dänke,
mer wänd wider ganz obe staah.
Für Züri! Für eusi Farbe! Für eusi Gschicht!
Und für alles, wo no füür eus cha gaah.
Uf de richtige Site vo de Gleis wartet es Dihei,
nöd vergässe, nöd verlore.
Stei für Stei söll er wieder wachse,
de Turm, wo zu öis und GC ghört.
Mir warted scho viel z'lang,
doch mer glaubed immer draa.
Und irgendwänn wird d'Stadt wieder ghöre,
da sind d'Hoppers wieder diheii.
Mir sind no da, mit de blau-wiise Liibli und de meischte Tittel.
Mir sind no da, und mir schribed no lang nöd s'letschte Kapitel.
Mir sind no da, mit zwei Stern überem Logo uf am Liibli.
Mir sind no da, und kein fremde Investor söll debi si.
Mir sind no da, und mir kämpfed wiiter, Schritt für Schritt.
Bis dr Hardturm wider läbt, und Züüri und die ganzi Schwiiz weiss, wer GC Züri isch!
Der Song ( text ) ist super, aber... für meinen Geschmack... ist der Stil etwas zu "Plüschig"...und zu lang.
Ich hätte mir mehr Motörhead-Vibes gewünscht, aber Geschmäcker sind ja bekanntlich verschieden.
Und vielleicht noch ein bisschen mehr Zürcher Akzent... obwohl ich das lieber nicht erwähne.
Aber das war überraschend gut. KI ist schon was. Und es wird ständig „besser“.
1929hardturm2007 hat geschrieben: ↑17.12.25 @ 22:35
mis pfiifli isch schtiif
Vielen Dank für den tollen Text an User glory days! Ich habe versucht, den Dialekt etwas zürcherischer zu machen (Wörter wie das zentralschweizerische "einisch" ersetzt, e durch è oder è durch ä korrigiert, die KI ist hier extrem mühsam). Dazu habe ich mir erlaubt, eine neue Melodie darüber zu legen. Lob und Dank gebührt aber ausschliesslich User glory days!
long_beach hat geschrieben: ↑13.06.26 @ 19:00
Vielen Dank für den tollen Text an User glory days! Ich habe versucht, den Dialekt etwas zürcherischer zu machen (Wörter wie das zentralschweizerische "einisch" ersetzt, e durch è oder è durch ä korrigiert, die KI ist hier extrem mühsam). Dazu habe ich mir erlaubt, eine neue Melodie darüber zu legen. Lob und Dank gebührt aber ausschliesslich User glory days!
Wowh, gratuliere! Vielen Dank für deine Version! Die gefällt mir sehr gut und der Text ist gut verständlich. Du hättest auch gerne den Text überarbeiten/kürzen dürfen.
Mercado hat geschrieben: ↑13.06.26 @ 22:37
Klezmer?
Bibi...bisches du?
Ach iwo, ich bin es doch, Yahya. Seit mir mein Pager die Hoden weggesprengt hat, höre ich halt auch gerne Klezmer. Und bei dir so? Hast du Wiedikon schon einwaggoniert? LG Yahya
"Die Idioten könnten ha Schälli holen, der hat doch sowieso noch einen Vertrag und steht mit grosser Wahrscheinlichkeit noch unter Vertrag."